The Fresh Perspective - Vi har fått ny visuell identitet

Vi får smake vår egen medisin og har fått en forsterket merkevarestrategi og nytt visuell uttrykk med ny logo, nye farger og grafiske elementer.

Ny visuell identitet

Vår visuelle identitet har fått seg en oppfriskning med ny logo, nye farger og grafiske elementer. Med den nye identiteten ønsker vi å tydeliggjøre hvem vi er – et ekte, kreativt ogmoderne byrå som tør å utfordre grenser. Vi har ambisjoner om å hjelpe våre kunder med å skape innovative og banebrytende løsninger som skiller seg ut fra mengden.

The fresh perspective

Vår nye identitet gjenspeiler vårt engasjement for originalitet, innovasjon og det å bryte fra det hverdagslige. Gjennom mottoet vårt “the fresh perspective”, vil vi inspirere våre kunder og partnere til å tenke nytt, ta sjanser og omfavne det unike ved hvert eneste prosjekt.

Den nye logoen er designet med en unik vinkling og fungerer som hjørnesteinen i vår visuelle identitet. Vinkelen er inspirert av “dutch angle”-teknikken fra filmverden og reflekterer vår originale tilnærming og evne til å tenke utenfor boksen. Ved å bruke denne vinkelen sikrer vi at alle de grafiske elementene i vårt visuelle uttrykk følger det samme mønsteret og bidrar til å formidle vår identitet på en unik måte.

Vi har valgt en bredere fargeprofil som gjenspeiler vår vilje til å utfordre det konvensjonelle og omfavne nye ideer og perspektiver. Fargene vi har valgt vekker nysgjerrighet og kreativitet, samtidig som de skaper en visuell dynamikk som forsterker budskapet vi ønsker å formidle. Muligheten til å bruke fargene på en modulær måte gjør det også enkelt å tilpasse dem til ulike sammenhenger.

The Fresh Perspective - Vi har fått ny visuell identitet

Vi får smake vår egen medisin og har fått en forsterket merkevarestrategi og nytt visuell uttrykk med ny logo, nye farger og grafiske elementer.

Visuell historiefortelling i digital markedsføring

I dagens digitale tidsalder er det viktigere enn noen gang å ha sterke bilder som fanger oppmerksomheten og resonnerer med publikummet ditt.

UX og UI - Veien til en bedre brukeropplevelse

I denne artikkelen vil vi gå nærmere inn på forskjellen mellom de to typene, og hvordan de samarbeider for å skape en bedre brukeropplevelse.

Hva er SEO og hvorfor er det viktig?

Søkemotoroptimalisering, også kjent som SEO, er en langsiktig prosess og en strategisk markedsføringsaktivitet.
Se alle

Jobb
med oss

Klar til å endelig få det gjort?
Samme her!

Du er i godt selskap

Vi jobber sammen med ambisiøse merker.
la oss ta en prat!
Meld deg på
Ved å melde deg på godtar du vår personvern og gir samtykke til å motta oppdateringer og tilbud fra oss.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Utviklet med kjærlighet
Vivde © 2024